شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 11 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر ویژه جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۶:۳۰:۱۹

بیست و سومین همایش ارگان‌های دریایی برگزار می‌شود

باشگاه خبری فراساحل:  بیست و سومین همایش ارگان‌های دریایی کشور با تصویب در نشست شورای عالی مدیران ارشد دریایی، در دهه اول خرداد ماه سال آینده به میزبانی شرکت ملی نفتکش، در یکی از استان‌های ساحلی شمال یا جنوب برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مانا،در این نشست که به ریاست مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و به میزبانی شرکت ملی نفتکش برگزار شد، ضمن ارائه گزارش کارگروه ویژه بررسی بندهای قطعنامه‌های اول تا بیستم و دوم این همایش، در خصوص زمان، مکان و شعار همایش سال آینده بحث و تبادل نظر شد. براساس این گزارش و به گفته دبیر همایش بیست و سوم ارگان‌های دریایی، این همایش از سال 68 به طور مستمر و منظم و با هدف هماهنگی سازمان‌ها و شرکت‌های فعال بخش دریایی برگزار می‌شود. علی رضا ساطعی با اعلام اینکه این همایش براساس اساسنامه در یکی از استان‌های شمال و یا جنوب بر گزار می‌شود، اضافه کرد: تاکنون همایش ارگان‌های دریایی 14 بار در سواحل شمالی، 7 بار در استان‌های جنوبی و یک بار هم در تهران برگزار شد. براساس این گزارش و بنا بر تاکید مهندس سعید نژاد مبنی بر اینکه گردهمایی سال آینده مدیران دریایی نیز بر پایه اساسنامه در سواحل شمالی و جنوبی برگزار شود، مصوب شد همایش بیست و سوم خارج از تهران و در دهه اول خرداد ماه برگزار شود.

همچنین پیشنهاد شد ، شرکت ملی نفتکش با هماهنگی دبیرخانه ارگان‌های دریایی، مکان همایش بیست و سوم را طی یک هفته تعیین و اعلام کند. براساس این گزارش، در خصوص شعار همایش بیست و سوم ارگان‌های دریایی، مهندس سعید نژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد کرد عنوان همایش سال آینده متاثر از قانون برنامه ششم توسعه، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین راهبرد توسعه دریا محور تعیین و اعلام شود. در جلسه شورای عالی مدیران ارشد ارگان‌های دریایی کشور محمد سعید نژاد مدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادرو دریانوردی، علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، محمد حسین داجمر رئيس هيئت مديره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، منوچهری مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی، محمود کیا مدیرعامل کشتیرانی بنیاد، دکتر چگینی رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، دکتر عزیزآبادی مدیرعامل کشتیرانی والفجر، نمایندگان نیروی دریایی ارتش و سپاه، نماینده سازمان شیلات، دبیراتحادیه مالکان کشتی ایران، دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، نماینده دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی و دیگر مدیران ارشد ارگان‌ها و شرکت‌های دریایی حضور داشتند.



  کد خبر : 355
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :